DESTEK HİZMETLERİ
AHMET ANTLI
Adres: Kayabaşı Mahallesi, 15 Temmuz Sokak No: 2 Başakşehir Merkez Camii Yanı, Başakşehir/İstanbul
Telefon: 444 0 669
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Tanıtım Videosu
Hizmet Standartlarımız
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Kamu Hizmet Standartları Hizmet Tablosu | |||
---|---|---|---|
Sıra No: | Vatandaşa Sunulan Hizmet Adı | Başvuruda İstenilen Belgeler | Hizmetin Tamamlama Süresi(En Geç) |
1 | Okulara Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişir |
2 | Amatör Spor Kulüplerine Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişir |
3 | Kamu Kurum Ve Kuruluşlarına Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişir |
4 | Sivil Toplum Kuruluşlarına Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişri |
5 | Cenaze Hizmetleri |
444 0 669 Numaralı telefon vasıtasıyla ya da şahsen müracat edilmesi
1-Vefat eden kişinin kimlik bilgileri ve ölüm raporu
2-Vefat eden kişinin yakının bilgileri
|
1 Saat |
6 | İbadethanelerin Temizliği | İlçe Müftülüğünün talep yazısı | 15 Gün |
7 | Vatandaşın talebine göre masa ve sandalye temini(Cenaze için) | Dilekçe | Talep tarihine göre değişir. |
8 | Geçici Teminat İadesi |
1. Dilekçe 4. SGK dan alınacak |
1 Gün |
9 | Kesin teminat İadesi |
1. Dilekçe 5. Vergi borcu yoktur yazısı. |
1 Gün |
10 | İş Bitirme Belgesi Verilmesi | Dilekçe | 2 Gün |
11 | Hakediş | Dilekçe ile başvurulur. | 3 Gün |
12 | Bilgi Edinme | 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu Kapsamında İstenen Belgeler | 15 Gün |
13 | Çağrı Merkezi Yoluyla Gönderilen Şikayetlerin Cevaplanması | Belge İstenmemektedir. | 2 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri | |
---|---|
İsim: | Ahmet ANTLI |
Ünvan: | Destek Hizmetleri Müdürü |
Adres: | Başakşehir Belediye Başkanlığı |
Tel: | 444 0 669 |
İkinci Müracaat Yeri |
---|
Başakşehir Belediye Başkanlığı |
444 0 669 |
Şeflik ve Hizmetlerimiz
İdari İşler Şefliği
İdari İşler Şefliğinde bağlı birim ve sorumluların tüm çalışmalarının denetlenmesi müdürlüğün evrak işlemleri, bütçe, kalem, personel ve özlük işleri, stratejik planlama çalışmaları ile gelen başvuru ve taleplerin değerlendirmeye alınması ve tüm işlerin kontrol ve koordinasyonunu sağlar.
İdari İşler Şefliğine Bağlı Birimler
İdari İşler Şefliği Kalem Hizmetleri
Satın Alma ve İhale Birimi
- Belediye birimlerinin ihtiyaç duyduğu mal ve hizmetlerin istenilen zaman ve şekilde temin edilmesi, ortak ihtiyaçlarda koordinenin sağlanıp talepleri karşılanması,
- Hizmetlerin aksamaması için gerekli yedek parça, malzeme ve bilgi akışının takip edilmesi,
- Maliyetler doğrultusunda yapılacak alımın 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamında değerlendirilerek Pazarlık (21.madde) ve Açık İhale (19.madde) ihale yaparak, sözleşmelerini, hakedişlerini ve kabullerini hazırlar,
- 22-D Dosyalarının süreçlerinin yapılması, (piyasa araştırması, sözleşme, hakediş kabul)
Garaj Amirliği Birimi (Ulaştırma ve Akaryakıt )
- Personel ulaşım hizmetlerinin sağlanması
- Cenaze hizmetlerinin(taziye aracı hizmeti) sağlanması,
- Araç ve iş makinası için gerekli akaryakıt teminin yapılması,
- Belediye Başkanlığımız hizmetlerinde kullanılmakta olan tüm araç ve iş makinelerinin her türlü akaryakıt ihtiyacının kayıt altına alınarak karşılanması,
- İlçemizde bulunan büyük bayrak direklerinin bakım ve onarımını yapar ve yıpranmış bayraklarının değişimini sağlanması,
- İlçemiz dâhilindeki diğer kamu kurum ve kuruluşlarının (İlçe Kaymakamlığı, İlçe Sağlık Müdürlüğü, Başakşehir Devlet Hastanesi, İlçe Emniyet Müdürlüğü, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, İlk ve Orta Dereceli Okulları ve Dernekler) başkanlığımıza ulaşan talepleri doğrultusunda ulaşım hizmetleri müdürlüğümüz tarafından karşılanmasının koordinasyonu yapmaktadır.
Yemekhane Hizmeti
- İlçemizde bulunan yaşlı, engelli ve ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın evlerine sıcak yemek gönderilmesi faaliyeti de Müdürlüğümüz tarafından yapılmaktadır.
CENAZE VE TAZİYE HİZMETLERİ
•BİKOM ÇAĞRI MERKEZİ / BİREYSEL BAŞVURU
•Başakşehir ilçesinde oturan vatandaşlarımızın cenaze işlemleri ile ilgili olarak, BİKOM (Çağrı Merkezi) 444 0 669 üzerinden oluşturulan talepleriniz cenaze hizmetleri birimine iletilmektedir.
•CENAZE YAKINI İLE İLETİŞİM VE KOORDİNASYON
•Cenaze Hizmetleri Birimi, gerekli tüm işlemlerde koordinasyonu sağlamaktadır.
•Cenaze ile ilgili bilgiler mezarlıklar müdürlüğü ile paylaşılarak defin işlemleri için yönlendirmeler yapılmaktadır.
•ÖLÜM RAPORU VERİLMESİ
•Evde Vefat Durumunda; mesai saatleri içerisinde Başakşehir Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından, mesai saatleri dışında ise 188 (Mezarlıklar Müdürlüğü) tarafından ölüm raporu düzenlenmektedir.
•ŞEHİR İÇİ VE ŞEHİR DIŞI ULAŞIM
•Cenazenin veya 1.Derece yakınının ikâmetinin ilçemizde olması halinde;
•Şehir içi ve Şehir dışı otobüs ihtiyaçları talepler doğrultusunda karşılanmaktadır.
•TAZİYE YEMEĞİ
•Cenaze Yakının, talepleri doğrultusunda cenaze defin işlemleri tamamlandıktan sonra cenaze yakınlarına taziye yemeği hizmeti verilmektedir.
•TAZİYE ÇADIRI - MASA VE SANDALYE
•Taziye alanı için gerekli uygunluk halinde taziye çadırı temin edilmektedir.
•Cenaze yakınlarının ihtiyaç halinde masa ve sandalye temin edilmektedir.
•TAZİYE EVİ
•Başakşehir Mah. İskenderpaşa Sk. No:6/1 (Onurkent Mevki) Şinasi Ünsal Camii bahçesinde hizmet vermektedir.
•Taziye evimizde, taziye ve mevlîd yapılmaktadır.
•Taziye evimiz toplam olarak 1000 kişi kapasitesi ile kadın ve erkek olmak üzere iki bölümden oluşmaktadır.
•KURAN OKUMASI
•Cenazenin defin işlemleri tamamlandıktan sonra, cenaze yakınlarının talepleri doğrultusunda ilk güne mahsus olarak;
•Kuran Okuma ve Dua programı görevli hocalarımız tarafından yapılmaktadır.
•TAZİYE ZİYARETİ
•Taziye yerinin, Başakşehir ilçe sınırlarında olması dahilinde:
•Başakşehir Belediyesi olarak cenaze yakınlarına taziye ziyaretleri yapılmaktadır.
DAİRE AMİRLİĞİ
- Belediyemize bağlı Hizmet Binaları, Sosyal Hizmet, Kültür Yaşam Parkları, Spor Parkları ve Başakşehir ilçesinde bulunan tüm ibadethanelerin temizliği Müdürlüğümüz tarafından yapılmaktadır.
- Daire amirliğimize bağlı Acil Müdahale Ekimiz taziye için talep edilen masa ve sandalyelerin taşınması ve düzenlenmesi hizmetini yürütmektedir.
TAŞINIR MAL YÖNETİM ŞEFLİĞİ
- Belediye ve Müdürlüğün 5018 sayılı Kanuna göre tüm taşınır mal işlemlerini koordine etmek ve taşınır malların takibini yapmak.
- Birimler arasındaki Taşınır Mal ve Malzemelere ilişkin yürütülen çalışmalarda iş akış ve yöntem birliğinin sağlanarak kalite ve iktisadı önceleyen harcama yapılmasını sağlamak.
- Belediye taşınır mal yönetimi harcama birimleri taşınır kayıt yetkilileri ile taşınır kontrol yetkililerinin ortak ve iş özelindeki iş akış süreçlerini belirlemek.
- Muhasebe detaylı hesap planlarının, Taşınır Mal Yönetmeliği ekindeki Taşınır Kod Listesine uyumluluğunu sağlamak.
- Taşınır Mal ve Malzemelerin Bakanlığın belirlemiş olduğu uygun kodlarda takip edilmesini sağlamak.
- Taşınır Mal yönetimine dair iş ve işlemlerde ihtiyaç analizlerini yapmak, tespit edilen ihtiyaçları değerlendirip ilgili müdürlüklerle yapılacak plan dahilinde sürdürülebilir bir şekilde iyileştirme ve geliştirme süreçlerini yürütmek.
- Taşınır Mal ve Malzemelerin tüm süreçlerde belgeye dayalı olarak kayıt altına alınmasını sağlayarak yönetim hesabının verilebilmesine esas olacak şekilde bu kayıtları muhafaza ve koordine etmek.
- Kurumda kullanılmakta olan Taşınır mal modülünde oluşabilecek aksama ve noksanlıklara ilişkin olarak sistemin takip ve kontrollerini yapmak, taşınır mal modülünün aktif, doğru, anlaşılır ve yaygın olarak kullanılmasını sağlamakla görevlidir.
ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliği'ni indirmek için TIKLAYIN!