• Rss
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Youtube
  • Youtube
BİKOM, Ramazan etkinlik alanlarında

Başakşehir Belediyesi İletişim ve Koordinasyon Merkezi (BİKOM), Ramazan ayı süresince etkinlik alanlarında vatandaşlarla yüz yüze iletişim kuruyor. Başakşehirlileri Belediye’ye ulaştıran en kısa yol olan BİKOM’da yıllık ortalama 360 bin 740 başvuru alınıyor.

 

BİKOM, Sular Vadisi ve Bahçeşehir Gölette kurulan etkinlik alanlarında Ramazan ayı süresinde vatandaşların; tavsiye, istek, talep ve şikâyetlerini tek tek yüz yüze dinliyor. BİKOM görevlileri, vatandaşların belediye müdürlükleri ve çalışmaları hakkında taleplerini aynı gece içerisinde ilgili müdürlüklere iletilerek sorunlara hızlı bir şekilde çözüm sağlıyor.

 

YILLIK 360 BİN 740 BAŞVURU ALINIYOR

 

Belediye yapılan başvuruları tek bir merkezde toplayarak aynı noktadan takibi ve hizmete dönük olarak yürütülmesini sağlayan BİKOM, 7/24 hizmet veriyor. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde tek bir merkezden yönetilen BİKOM; Çağrı Merkezi, Süper Hizmet Masası ve Çözüm Ortakları birimlerinden oluşuyor. İşleyişi ve hizmet standartları ile profesyonel çağrı merkezleri ile yarışabilecek düzeyde olan BİKOM’a yıllık 360 bin 740 başvuru alınırken, aylık 29 bin, günlük ise bin 950 başvuru alınıyor. Gelen çağrılar, kayıt altına alınarak ilgili müdürlüğe yönlendiriliyor.

 

“BELEDİYEYE KADAR YORULMADAN TALEBİMİ İLETTİM”

 

BİKOM standını ziyaret ederek taleplerini ileten vatandaşlar düşüncelerini aktardı;

 

Nilüfer Oğuz: “Başakşehir’de esnafım. Belediyeye talep iletmem gerekiyordu. Etkinlik alanını dolaşırken BİKOM’un standını gördüm, buradan talebimi ilettim. Güzel bir uygulama, Ramazan gününde belediyeye kadar gitmek zorunda kalmadan işimi halletmiş oldum.”

 

Evren Darman: “Esnafım. Belediyede talep ya da başvurularımız oluyor. Gündüz sıcakta gitmek yerine hem etkinlik alanını dolaşıyor hem de talebimizi buraya yapabiliyoruz. Güzel bir hizmet, herkesin faydalanması gereken bir hizmet. Ben 4 yıldır Başakşehir’de oturuyorum. Belediyemizin bizim bilmediğimiz hizmetleri varmış, bunlar hakkında bilgiler de aldım. Mesai saatleri dışında böyle bir hizmet verilmesi çok güzel, teşekkür ediyorum.”

 

Işıl Ay: “BİKOM’u ilk defa Bahçeşehir Gölet’te gördüm. BİKOM’dan gölet bölgesinde aydınlatma talebim vardı, bunu yetkililere buradan iletme imkânım oldu. Akşam saatlerinde talep alınıyor olması güzel bir uygulama, teşekkür ederim.”

 


Yayınlanma Tarihi: 21-06-2017 18:48
İletişim
Canlı Destek İçin
Tıklayınız
444 0 669 7 gün 24 saat hizmetinizde