• Rss
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Youtube
  • Youtube

İletişim Merkezi



  •  Başakşehir Belediyesi

Başakşehirlilere Hizmetin Numarası 444 0 669


Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü koordinesinde çalışan İletişim Merkezi, ilçe genelinden gelen tüm başvuru, talep ve cevap isteklerini tek bir veritabanına işleyerek vatandaşların ihtiyaç, beklenti ve sorunlarını mümkün olan en kısa sürede ve eksiksiz bir biçimde yanıtlayarak işlemin hızla sonuçlamasına çalışıyor.
Günde yaklaşık 863, ayda 18.985 ve yılda ortalama 227.820 adet çağrıya çözüm üreterek
cevap veren çağrı merkezimiz 7/24 kesintisiz hizmet vermektedir.
Gelen çağrıların ortalama 68’lik bölümü ilk kontakta çağrı merkezi tarafından çözülmektedir. 32’lik bölümü ise müdürlüklere iş emri olarak gönderilmektedir.
İşleminizi takip eden personelimiz, sizin işinizi ilgili müdürlükle irtibata geçerek en kısa sürede çözüme kavuşturduktan sonra sizi arayarak işleminizin sonucunu bildirmektedir.
Günlük ortalama 150-200 kişi ile şahsen görüşmeler yapılmaktadır.
17 müdürlükte birer asıl ve yedek olmak üzeri çözüm ortaklarımız müdürlükler arası koordinasyonu sağlayarak sorunların çözümünü hızlandırmaktadır.
Başakşehir Belediyesinin Memnuniyet puanı %70,20
Başakşehir Belediyesi adına yapılan 1.826 memnuniyet anketi sonucunda halkımızın Başakşehir Belediyesine verdiği memnuniyet puanı 70,20

İletişim
Canlı Destek İçin
Tıklayınız
444 0 669 7 gün 24 saat hizmetinizde